PATIKRA interneto svetainėje palaiko skundų ir apeliacijų tvarką, o visos suinteresuotosios šalys gali registruoti bet kokius skundus ir apeliacijas.
Visus tokius skundus ar apeliacijas oficialiai galima užregistruoti PATIKRA svetainėje, telefonu ir elektroniniu paštu.
- PATIKRA bus atsakinga už visus sprendimus visais skundų ir (arba) apeliacijų nagrinėjimo proceso lygiais
- Pateikimas, tyrimas ir sprendimas dėl skundų ir (arba) apeliacijų nepadarys jokių diskriminacinių pasekmių skundo pareiškėjo atžvilgiu
- PATIKRA, gavusi skundą, patvirtins, ar skundas susijęs su vykdoma veikla, už kurią ji yra atsakinga, ir, jei taip, spręs jį
- PATIKRA turi dokumentais pagrįstą skundų ir apeliacijų gavimo, įvertinimo ir sprendimų priėmimo procesą. Šiam procesui taikomi konfidencialumo reikalavimai
- Gavusi skundą ir (arba) apeliaciją, PATIKRA bus atsakingas už visos informacijos, reikalingos jiems patvirtinti, rinkimą ir tikrinimą
- Sprendimą, kuris bus praneštas skundo ir (arba) apeliacijos pareiškėjui, priims ir patvirtins asmuo (asmenys), anksčiau nedalyvavęs (-ę) su skundu ir (arba) apeliacija susijusioje veikloje
- Jei įmanoma, PATIKRA oficialiai praneša apie skundų nagrinėjimo proceso pabaigą
- PATIKRA oficialiai praneša apeliantui apie apeliacijos nagrinėjimo proceso pabaigą
Skundų nagrinėjimo procesą sudaro bent šie elementai ir metodai:
- skundo gavimo, patvirtinimo, tyrimo ir sprendimo priėmimo proceso aprašas
- veiksmai, kurių reikia imtis reaguojant į tai
- skundų sekimas ir registravimas, įskaitant veiksmus, kurių imamasi reaguojant į juos
- užtikrinimas, kad bus imamasi tinkamų korekcinių ir koregavimo veiksmų
Čia galite pateikti skundą arba apeliaciją